punktlista!

okej nu är det typ 20 dagar kvar till studenten och jag måste göra upp en lista för vad jag har kvar att göra :P

SH:
Essä : Sånt man inte talar om   deadline: februari..
Kåseri: MItt i ingenstans             deadline:  29 maj

Religion:
Pingskyrkan                                 deadline:  20 Maj
Småföretag:
hela företaget                                deadline: v 22
Prov                                                  v 22
Mörkerrum
alla uppgifter framkalla!              deadline: 2/6
Natur
Prov                                                  28/5
liv och död (?)                                

Foto C
På andra sidan                               deadline: 20 maj
Valfri                                                deadline: 27 (tror jag)
Liv och död (snacka med ale!)


jag känner inte alls att studenten närmar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback