ojojoj

hm.. jag skrev inte igår för att.... jag vet inte. det blev inte så bara. haha träffades rasmusen på dagen och chillade och berättade om valborg. sen stack la familia till maria för att äta och sen bara jag och sis oss till kusinerna för en trevlig kväll :D hihi

ska snart sticka på grillning 50 meter från vårt hus. skönt att det är nära så man gå när man vill hihi.

Valborg. Valborg hände i staffanstorp hos Fluff. Jag sandra och tessan tog oss dit med buss (jag orkade int vara chaffis en kväll till så :D hihi) grillade och sånt hos fluff och mer folk droppade in under kvällens gång :D trevlig kväll och jag vet vad mitt nya jobb ska bli :D hihi

btw dude. du borde vid detta laget att jag ALLTID har rätt :U hahaha



fin valborg fina människor :D

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag vet vad du ska jobba med! Fyllefotograf! :D

2009-05-02 @ 20:15:47
Postat av: Anonym

dude, inte alls! =)

2009-05-03 @ 12:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback