nanna kudden.

hela nsdagen har gått och ja den blv väl lite bättre än mitt "dagen suger" inlägg innan. vi slutade tidigare, men så även estelle så vi frog ner itll trelleborg tidigare och snackade med dom där och det ser ut att bli ett uppslag med mycket bilder :D hihi så jävla nice. (dock tror jag inte bilden vi tog är så nice, men ändå!) haha sen stack vi och åt och hämtade en säng hos mormor och morfan sen drivade jag henne hem. vi tog skydd i min bil för att previs innan estelle skulle gå ut började halga och typ verkligen ÖS regna, så vi snackade lite istället :D <3<3

sen hem halv ädcka i sängen innan k-box. dock inte samma ledare i dag så det sög (nu börjar det igen) men men jag är iaf trött och ska gå och lägga mig nu. måste ladda kameran inför imorgn bara. Svarte, here I come! haha

puss på dej min älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback