mañana, manana som vi säger :D

det är lördag och jag är trött :P haha

igår var det bio med en jävla massa! såg mañana, rolig film helt klart, men tycker forfarande att stoffes fall mitt i filmen var bäst! hahahaha så jävla underbart :D! men ja sn blev det en jävla massa klydd men vilyckades få in 11 pers i två bilar. martin åkte dock hem! synd men jag hängde inte riktigt med ch andre hamna i bakluckan haha , tog oss till staffanstorp för att... jag vet inte riktigt. men det sluta med att ja och andre hamna i en bil med tre dudes som körde oss hem till mig sen tog jag och andre lilla volvon till trelleborg och mötte upp alla andra (som dock kom tjugo min senare än oss! haha ) men men sen var det snack och mys hemma hos stoffe. trevlig kväll tevliga människor (y) har dock skjut ont i nacken efter att andre brottat ner mig på golvet och sen trilla fluff över mig och landa på min nacke. men men det går väl över hoppas jag :P tessan och jag kom hem vid halv tre och däckade i våra sängar strax där efter ;D haha

snart kommer åsa och jag ska hoppa in i duschen! puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback