lay me down <3

asså jag har varit i placebo dimma sen i fredags. helt sjukt. jag lysnar hela tiden på dom och sjunger konstant! haha sinnes. älska älska :D dom var bra. helt sinnes bra. gosh. 29 maj <3

igår var det 50års kalas (y) älska fulla vuxna! haha drog hem vid tolv och däckade direkt.. sen ringde mamma vid halv fem och då fick jag hämta dom. lite fel ordning där MEN ÄNDÅ haha sen somnade jag direkt igen. så ja båda dagarna har sömn varit ett problem.

estelle väckte mig idag vid halv ett. jag som planerade att sova läääääääääääääääänge. haha ajja jag behövde gå upp. stack och plåtade lite. sen blev det restätning 50 meter bort sen hem och däcka. och jag ska gå ochnanna nu. första ska jag borsta håret ;) haha

puss på er. btw brian molko är snygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback