Jag saknar dig, jag saknar dig.

nu ska jag läsa denna underbara bok igen. typ tredje gången eller något. älskar den.




Från baksidan:
Två tonårsflickor springer över vägen efterbussen till skolan. De är tvillingar, enäggstvillingar. Den ena syster blir påkörd och dödad.
Detta är berättelsen om Tina som blev kvar, tvungen att försöka stå upprätt och hålla balansen i livet utan Cilla.
En liknande roman har nog aldrig skrivits. Det är omöjligt att lägga boken ifrån sig förrän man följt orden ändra fram till slutet, och då har de berört och förändrat läsaren på djupet.



läste den för första gången när jag var fjorton då jag fick boken av min mamma. läste fen för typ två år sedan. den är så sorlig. men bra! läs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback