YA!

sitter på redaktionen och väntar på bass. vi delade upp oss innan eftersom jag ska vara mer självständig denna gången. kul men ganska mycket press också, men va fan jag ska nog klara det också ;D hamnade på ett möte med barn och ungdomsfullmäktige(?!) så där var en massa barn mellan 9-13 år som pratade om ystad kommun och sånt. sen kom det en gubbe och började prata om erosioner (stavning?) som rör ystad. dom visade morfars stuga :U hihi sen var det ganska tråkigt för han var tråkig och jag har redan hört detta flera gånger. sen pratade han i ungefär 30 min(!) om detta ohc han förlorade barnens intresse efter typ två minuter eftersom han pratade poå helt fel sätt till dom så jag drog! :P hahah lämnade en annan journalist praktikant kvar men va fan jag stod inte ut och sen plus hade jag fått mina bilder så what the hell ;D

det börjar kurra i magen och jag hoppas bass snart kommer så vi kan ta lunch. nu ska jag kolla vad vi ska göra i eftermiddag.hoppas det blir något intressant ;D hihi bilder finns på fotobloggen.

PUSS PÅ GUMP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback