Thåström.

som ett gammalt imperiet fan jag är har jag alltid velat se dem live. det har varit min dröm sedan tolv års ålder,  men eftersom jag föddes några år försent har jag trott att den chansen var omöjlig. Sångare i bandet, Joakim Thåström, är nu ute på turné som soloartist. Så när jag gick in på hans hemsida kunde man se vilka låtar han spelade i fredags i Lund. och vet ni vad?! det visade sig att han spelade gamla imperiet klassiker så som Du ska vara president och Var é vargen. Det ultimata hade ju varit om han spelt Alltid rött, Alltid rätt och CC Cowboys också, man kanske borde köpt en biljett ändå. hoppas han utökar sin turne till sommaren :)

Självklart hade Die mauer och varit ultimat att se live :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback