Stackars mej.

Praktiken är i full gång och det är först nu jag hinner sätta mig ner mer än två minuter om vi inte räknar min lunch på tio. Men det är kul och vi har tagit oss igenom första sidan på storyboarden, bara 4 kvar. Men vi har imorgon på oss också så det är skönt!=P. Försov mig imorse. Inte kul skulle vara på bona kl 8 och jag vaknade halv. Så snabbt in i duschen sen på med närmsta kläder och sminka sig i bilen. Tio i åtta satt jag i bilen och tänkte bra nu kommer jag bara några minuter försent. Ja visst. Svänger ner på motorvägen och ser att alla kör i typ 20km/h. Blev helt paff så tänkte jag jaja jag ska ändå ner på inre så detta tar nog inte så långtid.. Nänä tio över åtta hade jag fortfarande inte svängt ner. Halv nio svängde jag ner och trodde det var över. Men nej. Kön fortsatte där. Och då går trafikrapporten in och säger att det är kö på inre så undvik att köra där. Man bara no shit jag sitter redan i den. Sjukt irriterande. Så tio i nio var jag framme. Så en resa som normalt tar 10 min tog en timme. Lite jobbigt faktiskt. Men men sånt är livet. Nu måste vi fortsätta. PUSS PÅ GUMP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback