Söndag.

Så då var även denna helgen över. Igår jobbade jag som sagt med mitt PA innan jag stack och tränade en snabbis sen blev det stress dusch och macka i handen när jag och Tessan begav oss mot lomma. Lite chill kväll med sofie, therese sofies bror och hans kompis. Runt två agerade jag taxi till martin och fluff till crown med sofie, therez och therese i baksätet. Lämnade av dem och körde tillbaka till lomma. Vi gick och la oss vid tre och jag tror jag somnade snabbt Hehe. Tessan ringde mig klockan fem och undrade om jag kunde hämta martin i staffanstorp. Lite tveksamt sa jag ja och jag och Tessan begav oss till staffanstorp tidigt på morgonkvisten. Efter det somnade jag gott och sånt till tolv. Sen blev det frukost och lite mys innan jag tog bussen till södervärn och mötte upp kusinen för en träningsrunda. Tränade på jh bästa gymmet hihi. Sen stack vi till ENTRÉ och såg shopaholic på bio hihi värsta niciga stolar och sal. Fett nice! Så nu kollar jag på Cold case och sen är det svu. Härligt! Imorgon blir det ystad sen gym med åsa;) PUSS PÅ GUMP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback