sleepwalking.

känns det som. är så jävla trött. börjar tidigt imorgon också. tusan. tessan ringde mig vid halv elva för hon hade klydd med sin dator, ovanligt fenomen det där. sen ringde sofie och hon hade också problem så datorclever som man är fick man hjälpa dessa två nötskal.

konversation med sofie:
Jag: ja men det fungerar bäst på en mac dator
Sofie: mac?
Jag: Ja-a en mac dator?:S
Sofie: en statoilmack eller?

ibland blir jag så ledsen. kanske inte så konstigt att dessa kvinnor har datorproblem. ajja. GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Malin

Okej linda, nu har jag två saker att säga dig. Det första: Amanda Jensen stavar väl bara med ett S!? :) Det andra: Är inte min blogg värd att läsa? :(

2009-04-01 @ 10:40:48
URL: http://enannanflicka.blogg,se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback