Skratta eller gråta?

Efter att sett tv4 nyheterna om skolmassakern i tyskland vet jag inte om jag ska skratta eller gråta. Där var då en Dude som försökte analysera skolmassaker igenom åren. Och hans slutsats var typ att de som gjorde sådant här var deprimerande och lite aggresiva. Men bra då läser vi in alla som känner sig lite deprimerade och aggresiva. Då har vi snart last in hela Jävla samhället så kan ingen skjuta någon iallafall. SKIT BRA! Det var som typ jag minns en artikel i metro förra året som gjorde en liknande jämförelse mellan två gärningsmän där deras starkaste argument var att de båda lyssnade på samma musikgrupp. GENIALISKT! Som sagt jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Dock synd om de som dog men jag blir bara så arg. (Som ni kanske insett somnade jag aldrig efter förra inlägget men nu ska jag på riktigt försöka!) PUSS PÅ GUMP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback