Roligaste syran?

idag på bona kommer tony inrpsingande till mig helt överrlycklig. LINDA?! LINDA?!

T:vilken är den roligaste syran?
J: ööö ingen aning?
T:GARVSYRA.  hahahhaha

ja så kul ha vi på praktiken och jag kan inte förstå att imorgon är sista dagen. gud. helt hemskt. men vi ligger före i tidsplaneringen och vi fick gå hem ganska tidigt idag. var hemma redan kvart i sex, jag menar när hände det senast? :O.

men men precis snackat med tessan i två timmar och massa skit så jag ska ge mig på att ändra hennes blogg lite igen. får se hur mycket jag orkar ikväll annars fortsätter jag väl imorgon eller nått ^^

Marcus och två kompisar är på G ner mot Italien och dom har för tillfälligt ingen aning om var de är. Eller inte marcus iaf^^ hahaa men enligt DERAS planering ska de vara hemma på LÖRDAG. säger bara lycka till men ja han måste vara hemma till söndag så att han inte missar sig lägenhetsvisning. men men det hade han glömt. vi får väl se hur bra det går. ^^

nej lite bloggskapande ska jag nog ge mig på nu. PLUS glöm inte jag ska lägga upp bilder från praktiken på min fotoblogg nu KOLLA IN. mycket snygga bilder bannemaj ;D

PUSS PÅ GUMP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback