power trip ballad.

ja då var det söndag och imorgonbär det av till ystad. halleluja! :D hihi

Igår var det först träning med tessan efter lite övertalande :P sen försvann jag till kvarnby. Det blev remember the titans för att angelica aldrig hade sett den :O hur man nu kan missa denna underbara film. sen blev det cruel intentions hihi längesen man såg den och 90 tal i all ära men kläderna var hemska! hahahah men men mina snyggingar var med så det var underbart :D

hem kommer man oh då står tre polisbilar utanför hahahaa visa körkort och försöka ävertala att jag bor där inne. hahaha trevligt trevligt sen körde dem och lämnade mig ifred XD sen blev det lite mer av mina snyggingar innan jag somnade! hihihi

har varit på lägenhetsvisning i marcus läge med rasmus men men ja vi tog lite kort och sånt så nu väntar vi på att marcus ska komma hem! hahahaha men ja dom är inte hemma än och jag tror inte de har rört sig så långt sedan igår! hahaha men jag och rasmus är 500 kr rikare så det är NICE! hihi

Snart är det träning och bio! eller ja i omvänd ordning! hahaha men det är nice. sen blev nog beckmys med tessan. får se hur dagen utvecklas, vem vet marcus kanske kommer hem?! ( hahahha årets skämt typ! men ändå!)

nu ska jag göra mig i ordning

PUSS PÅ GUMP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback