nu jävlar.

vaknade för några timar sedan men gick upp först nu.  så nu ska jag bannemaj sätta igång med mitt PA. har ju 90 timmar kvar att fylla så jag har lite att göra. nu ska vi se hur mycket jag minns av estelles lektion igår :P hihi

igår var det möte med okej och såklart var jag den ända fotografen dä (?) inte ens en fotolärare var där. känns stabilt. vekrligen. ajja tidingen var fin och det blir säkert jätte bra:D bättre än caféliv iallafall hahaha ;D sen stack jag och estelle till Entré vet inte riktigt. där var myket folk oh samma affärer som på alla andra ställen så ja det var väl inte särskillt speciellt. men iaf. sen stack vi och åt glass vid drottningtorget. gott gott. sen försvann vi till landet och tllbringade kvällen där. hämtade melvin på ett disco så vi fick agera bpdyguards hahaha tråkiga ungar för dom hade inte varit dumma mot honom :P hahaha sen mös vi satan ;Dhahaha

PA var det ja.
hör av mig när jag för spel på DW. haha måste träna också. gosh.

PUSS PÅ GUMP!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback