Nära döden upplevelse x2!!!

Precis kommit hem efter en bio tur med åsa. På hemvägen hade jag två nära dödenupplevelser. Båda i rondell. Sjukt läskigt. Första gången skulle jag svänga vänster så när jag kommit halvvägs så märker jag hur hela bakdelen av bilen börjar dra åt höger och skaka. Taxibilen framför mig som låg framför mig bromsade in hårt också. Det var blixthalt! Så lämnade jag av åsa och började min hemresa. Så när jag kommit av motervägen så kom jag till rondellen i lockarp så hände samma sak igen. Halv vägs in tappade däcken taget om vägen och hela filen snurrade runt. Trodde jag skulle halka av vägen. Sjukt läskigt. Sen var det lugn färd resten av biten. Men fy fan säger jag bara! Nu ska jag försöka sova. Blev inte så mycket snön i natt ^^ PUSS PÅ GUMP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback