my name is jonas.

då är denna dagen snart slut ochjag ska krypa ner i min säng och se om där är något på tvn. imorgon blir det upp tidigt och ta sig till hörby. låångt men nice köra dit. måste ladda upp med nya skivor. hihi

JAG VILL BO I TOKYO, LONDON, NEW YORK. varför ska sveriga vara så J*VLA litet att INGEN vill spela här?:S. och PLACEBO kommer till Sverige och Åsa och jag planerar starkt att åka dit som de trogna festival människor väi är! hahaha eller inte men ändåå, placebo till SVERIGE! HALLELUJA! mm det tåls att tänka på det. funderar på att se om man kan få fotopass för bara den spelningen.. för att citera åsa: DET. HADE. VARIT. FETT. så fett att jag hade smällt av. m det hade varit fint det. :D

Pratade med åsa innan och undrade om hon ville åka med mig till tokyo för att se lite artister som kommer dit. typ, SUM 41 (!), Bink 182 (!), Coldplay (!), så tyckte hon att vi skulle se jack johnsson (!) och red hot chili peppers på vägen också och självklart skule vi kunna det, bara jag får plåta så är jag nöjd som jag sa.

sjukt ball grej hände precis också. skulle in på lite olika artisters hemsdia för att se om det kommit upp nya datum när jag får upp detta:



eeeh, JA?! för det hade varit så sjukt komiskt så det inte var sant! hahahahahahaha men visst varför inte ;D

nej nu ska jag lägga mig och imorgon hoppas på ett mejl där det står när min snygging kommer till oxie :D hahahha

PUSS PÅ GUMP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback