life is a highway.

hello dagliga uppdateringar är ifrån ystad ;D

har inte hänt så mycket änsålänge mer än att jag ivh bass blev stoppade och fick båda blåsa :P hihi vi klarade oss såklart och fick fortsätta vår tur till sjöbo ;D så nu väntar jag på att bass ska komma tillbaka från sitt möte så jag kan låna ett minneskort (hur fan jag nu kunde glömma ett eget :S ) så jag kan plåta dagens bild och kanske ett bildspel om våren fast solen gick i moln nu så får kanske bli på fredag.

bass skulle vara tillbaka för 45 min sen. kanske han stack till tomellilla ändå?! dom blir det ett jobbigt läge. men vi får se. lyssnar på polisradion. sjukt ball dom bara

bil 1: ni kan avgåååååååå.
bil 2: är det korrekt att vi kan avgåååå?
bil 1: Bil någonting kan avgååååå
bil 2 då avgåååååår bil någonting nu
Här hade jag velat komma in och bara
Jag: Så ni ska avgå nu eller?:D

hihi så kul kan man ha här ;D

måste hitta något annat att göra.

PUSS PÅ GUMP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback