Jävla bona skit! (Men vi tycker egentligen om dom <3)

Så var man äntligen hemma efter en lång dag på praktiken. Och imorgon blir det på det igen. Har varit på bona hela tiden typ så nu kan jag allt om golv. Exakt allt. Eller nästan. På fredag kan jag allt för då har vi gått igenom alla saker. Men men någongång ska jag väl ha nytta av det ^^ hihi tycker så mycket om människorna där att det nästan ska bli sorligt att lämna dem. Alla människor som engagerar sig alla dumma saker man sagt sena dagar som t.ex. Bonawood istället för hollywood. Tony cruise. Handmodell. Linda, vilket träslag är detta? Eller som idag när vi skulle ta bort en klackfläck så gick det inte bort med deras polisingmedel inte fungerade så blev det: Jävla bona skit! Där av rubriken. Och sådana små grejor. Så ja lite sorgligt på fredag kommer det att bli. Men det är ju ystad nästkommande tre veckor så jag överlever nog ^^ hihi. Men nu ska jag fortsätta se lif to me och sedan sova. Det blir tidigt imorgon med så ni får ursäkta den dåliga uppdateringen. Jobbar 9-21 typ. Så man är ganska trött när man kommer hem. Men kul har vi så va fan gör det. PUSS PÅ GUMP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback