I'm with you.

lång dag och det har varit fullt upp hela dagen.

mamma väckte mig vid ett för att jag sagt att ja skulle in till skolan för att hämta lite böcker och mög. så behövde hon bilen vid fyra så fick jag skynd mig jätte mycket. så stressade in till skolan. gjorde det jag skulle hittade angelica och meera så stod och snackade med dem. sen körde ja meera till kronprinsen. Dumpade henne där sen körde jag och angelica och yrade efter drewex :P mama hade lämnat in en tavla där so jag skulle hämta. sen åkte vi til gustav så hon kunde ta ut pengar sen körde jag henne hem och sedan hem. var hemma i en kvart innan mama stressar iväg mig igen till Ikea så ja har precis kommit hem. trött som få och hungrig. ska ut och se om man kan hitta mat i denna byggarbetsplatsen som detta hus är nu..


PUSS PÅ GUMP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback