hihihi.

Åsa: ja absolut jag har praktik hos chuck bass hahahaha.

hahaha Bass är så söt ibland. igår så hade han fler jobb än vad han klarade av så han fick typ ingen lunch så hade han två jobb kvar som han inte skulle hinna så fråga hade om jag kunde ta de istället så själkvklart ställde jag upp så sa han så:

Bass: Är du säker?
Jag: jaja det är lungt
Bass: ja för vi får ju inte utnyttja er för mycket

haha ja jo två jobb är ju sååå jobbigt ^^ men nej han är så snäll. idag har vi försökt göra ett bildsspelmed en massa konstbilder och ja det gick väl sådär för bass till jag kom och hjälpa honom. aldrig användt programmet men vi fick igenom det och det är snart uppe på webben :D

Min film från igår som jag fick mycket beröm för ^^(mer för att mobba ulf's dåliga filmning men ändå :D ) diggar musik också :D hihi vad tycks? :)

måste sticka nytt jobb på G ;D

PUSS PÅ GUMP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback