fy fan.

jag skojar inte om jag tappat känslen i mina fötter och händer för alltid =/ fy faaaaan vad jag fryser. och jag stod ute i typ 5 timmar för världens minsta smäll. dock blev jag livrädd för den kom helt oväntat men ändå. den varade i fem sekunder och jag trodde dom skämtade med mig. ajja en fin på förkylning på detta så är hela dagen perfekt.

jag har inte sett bass på hela dagen dock ringde han mig för typ en halv timme sedan men jag missade ochjag har inga pengar eftersom mitt gick ut idag. jävla skit. men ja hans jobb slutar nu så jag hoppas han kommer snart :)

nu ska jag se om någon har tagit dagens bild. hoppas det vill inte gå ut mer idag. =/

puss på kallgump igen!

Kommentarer
Postat av: Mathilde

HAHAHHHAHAHAHAHHA

2009-03-26 @ 15:50:04
URL: http://thiilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback