burn baby burn.

hey och hå! VILKEN SÖNDAG säger jag bara hahahah men det blir alltid lite kalabalik när jag och åsa är i farten!

för att sumera snabbt, gratis parkering av en tant som betalat för mycket, perfekt tyckte vi, in på bio hämta biljetter, ut och äta, snabbt upp till trianglen för att köpa puder, min färg slut! bion börjar om tio min små stressa till bion stå i kö tjugo min trycka sig in, se filmen upptäcka att parkering gått UT för en halvtimme sedan, SPRINGA från bilen till perkering, ingen parkeingsböter, ta sig till johanneslust, träna skiten ur en, ta en tripp til limhamn för att inhandla frukt och glass (till moster!), glassen slut, köra fede omväg till statoil köpa glass köra kusin hem och sedan hem.

min söndag från 13.40- 20.00. stressigt men va faan :D hahhah

nu ska jag se beck med tessan.

PUSS PÅ GUMP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback