momma haven't you heard?

+ slutade kvart i tre
- började halv nio

+ mamma körde mig till jobb
- bussen hem var tjugo min försenad

+ mycket att göra på jobb
- många otrevliga kunder

+ jag var innomhus under hela arbetsdagen
- det var kallt

+ jag stog i disken hela tiden
- jag skar mig på en kniv

+ hade en trevlig kille som handledare idag
- han var lite förvirrad! haha

+ jag hade paraply när jag gick från buss till jobb
- MITT PARAPLY GICK SÖNDER NÄR JAG GICK FRÅN JOBB TILL BUSSEN. Jag såg ut som en blöt hund sen.

+ jag har avslutat min första arbetsvecka på ikea
- det är en hel vecka sen jag tog studenten idag (!)

- jag har fortfarande ont i halsen
- jag är fortfarande hes (?)
- det piper fortfarande i mitt öra (?!)
- jag har sovit ganska lite den senaste veckan.


jag ska kolla på slumdog milionarie nu. ha ett bra liv puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback