sleep may be the enemy.

hej hopp. nu var det söndag igen:P

har inte skrivit så mycket på senare tid då det mest har varit, student. död efter student. jobb. sova. jobb. sova. jobb sova. typ varje dag! haha men ändå. sandra har även tagit studenten, grattis gumman <3 :) efter en hård arbetsvecka försvann jag igår hem till estelle och mös. det var snack snack snack snack och lite mer snack... haha och självklart hennes hp :P men men det var mysigt ändå. hon drivade mig hem mitt i natten och ajg somnade två minuter senare (A) haha. jag älskar dig <3<3<3<3<3<3


you know I love you, I always will <3

Idag ska jag nog sova. ahah nej men sis flyttar idag så vi ska väl ta alla hennes saker till lägenheten och sen ska jag sova :U hihi. men först ska jag äta! puss på er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

AND I LOVE YOOOOOUUUUUUUU!!!!!!!!!!!

2009-06-14 @ 19:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback