Ikea employee :D

är sinnes trött. har inte sovit mycket de senaste dagarna och det lär inte bli mer framöver heller.

klockan 08.00 tog jag första steget in på IKEA som anställd. ganska kul fick schema, kläder och en jävla massa information så vi var nog alla lite trött när vi gick därifrån. Börjar på måndag med introduktion tsm med kalle en kille från gruppen idag. skönt att inte vara själv! haha men men det löser sig nog :) har fått riktigt mycket tider i sommar så det är NICE! money money money :D hihi

skasnart hoppa in i duschen ochgöra mig i ordning. jag och tessan ska röra oss till mölledalgymnasiet för lite studentfirande. men sen måste jag hemigen eftersom vi har tre redovisningar i morgon ochen massa annat skit (y) men det är det sista sen är jag FRIIIIIIIIIIIIIIIII! hahha (y)


GRATTIS ANGELICA TILL KÖRKORTET <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
jag har haft mitt i ett halvår idag. gud vad tiden går :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback