dom rasar ner.

idag har dagen gått åt till att titta på film. titta på film. titta på film. och sen vet ni vad vi gjorde då? då åt vi och sen kollade vi på film.

KUUUUUL VA?!

haha ikea hade ett kurs (?!) som hette vi på ikea så ja alla har tydligen gått den så jag gick den idag. och serilst vi tittade på film från klockan 8 imorse till klockan fem. med x antal raster och lunch imellan. fy för vad tråkigt. första om ingvar var väl helt okejändå. och fisk filmen. men dom andra tre sög. somnade nästan flera gånger! hahaha ajja det var inte bara jag så:P

sen smet jag in i varuhuset hälsade på blondie oc frågade var hundmatskålarna var. gick och tog två stycken oh sen ställde jag mig och stressade henne i hennes kassa :U haha

försvann hem till therez sen och chillade och nu kom estelle.

ha ett bra liv. puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihihi, men det är alltid najs med att få besök av min älskling ;D

2009-06-15 @ 22:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback