always and forever <3



Hur mycket kan du om din vän?

Allmänt ..
Fullständigt namn: Estelle Jeanette Pernilla (petronella enligt mig) Jandermark
Född: 10 oktober 1990
Bor: Sverige, LANDET
Hus eller lägenhet: Gård
Syskon: Lillebror :D
Piercningar: nej nej nej..
Husdjur: Vovven Feeeeeeeeelix (som innerst inne älskar mig mer <3) och typ.. tre katter? :P och sen då dammråttorna förstås.
Har hon gjort något hon ångrar: jag ångrar det åt henne...
Intressen: mig :D

Utseende..
Hårfärg: Blondiie
Långt eller kort hår: kort, med löshår långt ;)
Lockigt eller rakt: lockigt :D fast plattar det :P
Söt eller snygg: snyggast i stan!
Klädstil: öö.. vanlig?:P
Använder hon smink: aao..
Hur beskriver du hennes utseende med ett ord: hmm. snygg ;)
Skostorlek: 40-41 :D

Kärlek ..
Är hon kär: öö.. definitivt.
Har hon pojkvän/flickvän: nej
Om ja, som heter: rövhål.
Oskuld: nej..
Om nej, hur många har hon har hon haft sex med? behöver inte du veta :D
Haft sex utomhus: i din trädgård.
Vilka ställningar har hon använt: byggställning :D haha
Skulle hon kunna krama dig: ee.. hon kanske skulle men hon får inte!
Skulle hon kunna kyssa dig: haha, studenten :U

Vänner ..
Bästavän: mig såklart! (kanske ida också.. :P)
Har hon många vänner: aao
Ställer du upp för henne: självklart inte :O
Skulle hon ställa upp för dig: I guess
Var träffades ni: 21 augusti 06. i sal 113. :P
Gillar du henne: nej. jag älskar henne.
Skulle hon klara sig utan dig: ja det hoppas jag iaf.
Har hon gjort något fint för sina vänner: varje dag:)

Party ..
Dricker hon: when she's with me (H)
Har du sätt henne berusad: HAHA STUDENTEN :D
Röker hon: heter jag kalle? ofcourse not!
Har du sett henne hög?  heter jag kalle? ofcourse not!
Tar hon droger: heter jag kalle? ofcourse not!
Har hon gjort fyllemisstag: hmm.. det finns saker hon skulle velat göra men som hon inte gjort. men jag tyckte inte det var ett misstag!
Har hon gjort något riktigt konstigt på fyllan: haha, det behåller jag för mig själv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG GRÅTER!!!!!!!!!!! HAHA, <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-06-19 @ 16:44:18
Postat av: Mia

faan vad gulligt:)

2009-06-22 @ 00:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback