allt jag någonsin sagt och gjort.

jahapp då var det.... onsdag..? :P är helt väck på dagarna.

kurs måndag. stängning disk tisdag öppning café idag och stängning café imorgon. sen är jag färdig med alla intron och ska klara mig själv. herregud! haha. ajja det ska väl gå det med. trött som fan är man när man kommer hem iaf.. så mitt liv fortillfälligt går väl ut på att jobba äta och sova typ. lite sms imellan men det är väl typ allt. haha men kommer snart i det så blir det äl ändring på det då:P

träffa therez en stund nu ikväll och snacka lite skit. har fortfarande inte komit på vem det kan vara btw :P

på fredag är det midsommar. kul va:D jag ska va på landet med mina flickor och mysa till det. inte gjort det pålänge. hihi men jag ska fan sova nu. börjar 11.

ha ett bra liv. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback