zombie.

fredag och jag börjar jobba om exakt två timmar. yees.

det är skit varmt ute. jag får speeeeeeeeeeeeeeeeel. varför kan et inte bara ösregna när jag jobbar och fint när jag är ledig? dom få dagarna jag är det (Y).  jävla ikea kläderna ar kål på en. men nu har jag äntigen fått tillbaka mitt skåtp så slipper sitta på en på buss med kläderna. härligt. ska faktiskt ta bilen idag då jag ska direkt på bio efter jobb. med hemlig person :) hihi.

igår jobbade jag 12 till halv åtta. skyndade mig hem är mina kuzisar hämtade mig och körde ner till hoddan. men fy vad trött jag var. efter tio minuter i bilen inser jag att det är VÅR bil han kör med. inte deras. haha som dom skrattade åt mig :( ajja lite får man bjuda på :P men detvar en trevlig kväll och jag somnade ganska snabbt efter att vi kommit hem.

men nu ska jag duscha. kanske blir två gånger innan jag kör.
ha ett bra liv. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback