share everything?

ja man säger väl att bästa vänner delar på allt? nu har jag och estelle ännu en sak att bocka av våran " gjort tillsammans" lista.

idag blev vi påbackade på ikeaparkering. estelle bröt ihop medans jag i ikea kläder står och skäller ut han som backat på oss. (Y) alla kunder trodde nog jag var um i huvudet. men ändå. Jävla idiot. ajja jag ch estellemår bra efteromständigheterna och bilen blev lite kvaddad men ja jag hoppas hennes pappa fixar det eftersom det trots allt var hans bil.

hmm.. ganska intressant dag. jag köpte ny mobil imorse också btw, en w715 silver. fett nice. den andra pajjade på jobb så var tvungen att ha en ny eftersom reperationen skulle kostat lika mycket. sen ja kom etelle och hämtade mig. vi krockade, jag försvann in och jobbade på ett fullpackat ikea och stängde caféet. och nu ska jag snart sova.

var på holmen i helgen också. det var fint och jag var lagom bränd när jag kom hem  hihi. skaldjursbuféen var inte att leka med heller. MUMS <3

nu ska jag lägga mig i sängen.
ha ett bra liv. puss.

(nöjd estelle?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback