kvavt värre.

det är onsdag och min första lediga dag på ett tag. riiiiktigt skönt. dessvärre blev min dag förstörd när jag vaknade och insåg att min tv inte fungerar längre :( min älskade tjockis tv som alla mobbar. men den är fin och jag köpte den fr egna pengar i trean. ånga fina minnen jag och min älskade tjockis tv. r.i.p. <3

nu ska jag plåta mina studentpresenter och sen ska jag duscha för att sticka till stan med anna ikväll är det premiär för ice age 3 och gissa vem som ska vara där? haha helt underbart :D hihi

min kära vän turne och c.o. är i tureky land och jag fick det första livstecknet ifrån dom i mångdags (Y) have fun guys. tyck inte als synd om oss andra här hema som snart avlider av värmeslag. :P

nu ska jag fixa skitet. ha ett bra liv. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback