lately.

hej och hå!

längesen jag skrev men har varit ganska bussy haha. men men iaf. veckan har gått fort och jag kan inte fatta att det faktiskt är fredag imorgon. så jävla skönt! .. idag har jag plockat upp kameran för första gången pålänge faktiskt! började plåta till vårt projekt sånt man inte talar om Sandra och tessan fick leka modeller :D gick ganska bra faktiskt hann inte ta alla men nästan iaf:D tror tyo 11-12 stycken blev nog bra:D så nu har jag bara typ 6 kvar på den uppgften :D så jäääävla nice. sån ångest jag har haft inför den alltså. men men ska fortsätta en annan dag och jag behöver lite nya ideér.

så ja så har jag tillbringat min dag, igår var det skola till halv fem seegt, då vi inte gjorde ett skit men ändå!

nu ska jag redigera lite! eller plugga religion?! äsch får kolla igenom bilderna iaf!

puss på gump!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback