what is this.

trots halsont och huvudvärk  trotsade jag min kropp igår.

Tränade med sis stressade hem gjorde mig i ordning. inväntade tessan och sofie. drog hem till sandra drack lite stack in till etage vid tolv och dansade. Ganska lite folk och litet dansgolv. Och äckliga killar! hahaha sandra och jag blev utsatta för några äckliga killar som försökte kyssa oss men en smäll senare och en fejkad pojkvän klarade vi oss undan dom också! hahaha Tessan och sofie stack vi två men jag och sandra stannade till tre sen gick vi till stippes och åt vitlöksburgare mums! sen kom daniel och hämtade oss och jag nannade min fina kudde till klockan två idag. det var mysig. men nu har jag svalt en kråka och huvudvärken är ännu värre idag. så idag ska jag lyssna på min kropp och chilla. så ser planerna ut just nu men man vet aldrig!



wiiie :D
Sofie står och gömmer sig bakom sandra :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback