JOHAN GLANS INTERVJU :D

Johan glans fotografen här ja :D

hahahhaahha nej men träffat johan glans idag :D så sjuuuuuukt roligt!!! helt sjuukt. Började med att Jag Estelle och Filip kom till eslöv och letade upp platsen vi skulle träffa honom. väl hittat körde vi på jakt efter maat :P hahaha satt och pratade om intervjun och jag hoppades innerligt att han skulle vara rolig!!! vi körde tillbaka och vi fick komma in i ett rum nån matsal eller något :P satt och väntade på att han skulle komma. så varje bil som körde förbi satt vi alla tre och stirrade för att se om vi såg han. efter ungefär tjugo minuters väntat och ett antal " där kanske han är" så pekar filip på nästa bil som kommer och såklart sitter Johan i den och tittar rakt på filip :D hahahah sjukt roligt. men ja sen blev det lite förvirring och mög så typ tjugo minuter efter att vi sett honom kom han in :D hahaha men ja så började Estelle och Filip intervjua honom. och JOHAN var nervös?:O hans händer skakade och han pillade konstant på något, var det inte bordsduken så var det ljuset och lite röd i huvudet blev han allt :D hahahahaha

"jag är ett helgon" hahaha o han var rolig också, han förstörde inte min bild :D så jäääääääääävla ball :D:D

bilderna kommer upp snart på min fotoblogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback