städning på fullt ös.

min dator har protesterat mot mig nu i några veckor eftersom den tyckte att den hade för lite minne. så fick jag spel idag när jag använde ps för datorn blir så jävla seg då. så jag bestämmde mig för att rensa skiten.

så från 2 gb ledigt minne har jag nu.... TRUMMVIRVEL! 104 gb ledigt. är jag inte typ jätte duktig?:D hade 75 gb bilder som jag inte ens tittat igenom så ja det var inte så svårt att ta bort. nu ska det plåtas och redigeras på min snabba lilla dator :D

imorgon kommer min handledar hit, dock inte som hanledare utan som inredningsarkitekt. hon gjorde om vårt kök i... höstas tror jag. så nu ska hon ge sig på vårt vardagsrum. YEAH säger jag eftersom jag hatar den jävla soffan och sis hatar bokhyllan som dom ryker! nu ska jag bara övertala mamma att vi ska göra det INNAN min student, måste ju vara fint då :D hihihi.

Hjälpte även tessan med sin engelska uppsats innan. eller ja jag överrsatte den till henne:P inte så svårt men ändå ;D

nu ska jag ge mig på min externa hårddisk. WISH ME LUCK!

PUSS PÅ GUMP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback