situationen är så sjuk.

torsdag kväll och det är snart slut på denna helvetes vecka!!!! ett prov och en inlämning kvar sen är det inga läxor på 9 veckor. om man räknar bort PA. men ändå. .fy fan vad sköt det ska bli!!!!!!!! can't wait. har typ trott det var torsdag hela dagen (titta jag skrev till och med det i början av inlägget:( jag menar såklart onsdag kväll) varför det käns som torsdag vet jag inte. men iaf. hoppas på en snabb dag imorgon för imorgon ska vi intervjua JOHAN GLANS.. så jeeeeeeeeeevla nice!! jag hoppas han är rolig, annars dör jag. han måste vara rooooooooooolig.


dagen har mest gått åt redigering av bilder. bilderna ser du här. så jävla sköt att allt är över nu. jag älskar det. vernisage imorgn för tvåorna och inlämning av bilderna kl. 12. sen är all ångest borta och jag ska njuta SÅ IN I HELVETE. usch ja. prov imorgon. kanske borde plugga. japp så får det bli. plugg sittups och lite tv på det. fin ONSDAGS kväll jag har framför mig eller hur?!

PUSS PÅ GUMP!

glöm inte min fotoblogg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback