och en randig kind.

hmm. det är onsdag och halva mitt lov har gått.. sinnes.

det har varit mycket mys med Oc, OTH och film. härliga tider. Dock är jag sjuk hela tiden men jag vägrar ligga stilla. jag har en tendens att bli uttråkad efter fem minuter så jag har hållt mig igång konstant :D haha kanske inte helt okej men jag vill inte vara sjuk på lovet för det suger.

Igår skulle jag först hem till lilla sandra för att äta och mysa men hon kände sig inte så bra så vi sket i det så jag stack ut på landet och mös med estelle istället. Sandra ringde runt tio ochsa att jag skulle komma hem till henne efteråt eftersom hon var så sjukt uttråkade. så sagt och gjort tio över elva satt jag hos sandra och försökte göra en snygg bloggdesign till henne i paint. aldrig mer säger jag bara, tacka vet jag photoshop :D haha men men.seeen bråkade vi lite med hennes små vovvar och tittade på Judge Judy :D sen noppade hon mina ögonbryn hihi. sen skulle daniel egentligen köra hem mig när han slutat jobba vid fyra så vi tittade bedtimes story så länge :D men han kom inte förrän närmare halv sex så vi gick och lade oss istället :D halv sju blev jag invaderad av två hundar som skulle upp i sängen. Tyson kom upp av sig själv men inte douglas så han stod och hoppade och höll på så lyfter jag upp honom men då hoppar han ner igen och fortsätter hoppa så då stängde jag ut honom i stället så låg jag och tyson och mös i sängen. stack vid ett för att hämta mamma på sjukhuset så nu ser hon rolig ut hahha :D:D

ska göra en fin design till sandra nu istället! puss på er där ute :)

sandras blogg hittar du här :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback