nobody's home.

hmm.. frågan ärvarför jag aldrig gör det jag ska. jag har sagt i typ 3 timmar nu att jag ska gå och duscha och sen städa rummet och sätta upp alla saker jag köpa på ikea förra veckan. har jag gjort något? NEJ! jag vet inte ens vad jag har gjort. nu kommer åsa om en timme. vi ska äta lövbiff och gott :D hihi sen blir det bio - män som hatar kvinnor. Hoppas den är bra!
 
Igår fick jag abstinens besvär och var tvungen att fly utanför husets väggar så jag tillbringat typ al min tid där i en vecka. så jag flydde till Kvarnby. där det var mys på högsta nivå. Vi såg ciderhusreglerna och snacka :D sen kom jag på att jag inte hade mitt körkort med mig! det var hemskt! :P men jag hoppades nnerligt att jag inte skulle bli stoppad. så halv tre körde jag hem. tror ni inte jag möter TRE jävla polisbilar bara för att?! fy fan var nervös jag blev!. usch hemska tanke. blev inte stoppad men jag säger bara, aldrig er att jag kör utan körkort. det var hemskt! :P vet egentligen inte vad som händer. någon som vet? :P jag blev bara extremt nojig för att dom skulle dra in mitt körkort bara för att man inte har det med sig (A) men ändåå det hade varit HEMSKT! (estelle du förstår min panik! :P )


duschen var det ja.
PUSS PÅ GUMP!

Kommentarer
Postat av: Estelle

Jo du det gör jag, haha. En polisbil körde efter mig här om dagen jag trodde jag skulle dö, sen tyckte jag den blinkade men det var bara ljuset som reflekterade från väglykotorna. Haha, hemska poliser.

2009-02-28 @ 22:33:27
URL: http://estellej.blogg.se/
Postat av: elin

jag tror bara det är böter du kan få. eller ja bara och bara-

2009-03-01 @ 09:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback