no more drama in mt life.

ser honey <3 på tv.

jag lydde nästan min kropp igår förutom att mamma tvinga med mig till IKEA där vi träffade lilla estelle som var duktig och påminnde alla kunder om att klockan var sju och ikea stängde m en timme, 45 minuter, halvtimme :D hihih mycket fint ;) Så ja nu har jag köpt en massa skit till mitt rum som jag måste sätta upp (det typ suger men är kul när det blir bra :U ) men men idag mår jag ännu sämre och jag tror att jag inte borde legat hemma igår. men va fan.

Tessan och Sofie tycker jag ska följa med ut. men jag vet inte. jag kan knappt sbälja och jag är typ överförkyld så jag får se. Kul sista dag på lovet =/ men va fan jag har praktik i 8 veckor till så jag ska nog hinna göra något kul!:P

honey fortsätter nu <3

PUSS PÅ GUMP!


Kommentarer
Postat av: Estelle

Jag är så grym :P hehe

2009-02-21 @ 19:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback