it was only a kiss.

hej och hå. det är lördag klockan är tjugo i sex ochjag har varit vaken i två timmar! :P men men. igår var det kinamat och laserdome med estelle, tessan sandra och lisbeth. nice och mycket trevligt :D hahaha sen körde estelle mig och tessan till gustav för att invänta sofie och therese. så jag och tessan gick från mcdonalds på gustav till burgerking på stortorget och uggla lite. och efter en jävla massa klydd mötte vi tillslut upp dem på gustav och försvann bort till crown. där det blev ännu mer klydd men vi kom in tillslut :P ja kom hem vid halv fem och sen somnade jag vid 7 efter lite tv-tittande :D hahaha men som sagt. det blev lite missförstånd och lite annat men allt som allt var det en trevlig kväll :)



bara typ ignorera mig eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback