i don't remember.

jag har varit en duktig dotter idag.

min mamma är invalid nu tycker hon själv iaf. hon har sedan några år tillbaka hört EXTREMT dåligt på sitt ena öra och på senare tid blev det sämre och de kom fram till att hon fattades 20% av trummhinnan så hon blev opererad i tisdags. men ja nu så hon hör fortfarande dåligt för hörslen komer itne förrän om typ två månader. så nu tycker hon jätte synd om sig själv och vi ska göra allt för henne :P så jag har varit fuktig och lekt taxi till vår kära morbror moster och kusin som kom hem från Österrike idag :D fast det var inte så jobbigt kul att se dom igen iaf :) sen har jag fotograferat och mätt hela vårt storarum eftersom vårt nya projekt är att göra om storarummet samtidigt som mamma målar om i toaletten men men :P

Seeeeeen nu ikv har jag varit upp och hyrt film till henne (och mig själv, MEN ÄNDÅ!) hon ville ha en wallander (trots att man nog sett dem tusen gånger om men det är hennes problem!:P) till mig sälv hyrde jag flyga drake (mamma ville ochså se den så det är til oss båda :U ) och sen 2:37 PM. så nu ska jag tvinga mamma att göra popcorn till mig så hon har gjort nått bra idag :D

PUSS PÅ GUMP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback