bomshickawowow.

så var det söndag kväll och ännu en vecka har gått!

jag skrev igår att jag kanske skulle ut med tessan och sofie. men så blev det inte jag blev sämre på kvällen och sov nästintill hela. så jag var duktig och lyssnade på min kropp så idag är det lite bättre förutom att jag nyyyyyyyyyyser KONSTANT. men jag är van. jag har inte varit vän med min näsa på typ två år och det är nu konstterat att jag är allergisk på näspray. alla sorter. Jag har sammanlagt kanske 10 st olika sorter allt från näspray med kortison i till värsta naturmedlet utan några skumma tillsatser så.man-inte-kan-bli-allergisk- mot och jag är allergisk mot alla. jag nyser ungefär 30 ggr efter att jag tagit den sen kliar det i typ pen timme efter och jag nyser ungefär varannan minut. men hej har jag sagt att jag är normal? :p

nu tycker min mamma att jag ska köra till centrum och hyra en film till henne. men hur sa  jag veta vad hon tycker om? men jaha. får väl göra det eftersom deras dvd inte tar brända filmer så har jag väl inget val..

vad gör ni en trevlig söndag kväll ?:)

PUSS PÅ GUMP!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback