Youre to complicated.

Precis varit på bio med fanny och camilla. Såg luftslottet som sprängdes. Riktigt bra. Älskar de filmerna. Sitter förtillfälligt på väg hem på ettan. Det snöar ute. Jag har tights och kawasakiskor. Fryser bara av att tänka på det. Ajja. Inte överdrivet långt hem från bussen. Nu hoppar en kille av bussen. Jag är nu själv tillsammans med busschauffören som verkar totalt ha missat att den snöar och är halt ute då han kör som en idiot. Imorgon är det fredag. Jag är ledig. Ska passa mina pojkar sen blir det utgång med ikea. Jag gillar det skarpt.. På lördag ska jag och estelle ha kvalitetstid. Älskar det. Nu ska jag trycka på stoppknappen. Gå ut i snön och förhoppningsvis pilla på min nya älskling. Ha ett bra liv puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback