only young once.

tsdag kvälloch jag borde sova.. men men är man inte trött så är man inte! :P

helgens festligheter har satt sina spår och jag är gortgrande galet trött!! men vi hade kul iaf :D denna helgen ser ut att bli lika mycket att göra.. julbak hos estelle på fredag, jobb lördag playdate med maria på kvällen jobb sönadag. men jag gillar det. gillar det skarpt. :D imorgon jobbar jag ett kortis pass, och när hände det senast liksom? tänkte åka in på skivlagret <3 har inte varit där på år och dar. kanske hittar någon fin skiva :D hihi ska även in till stan för lite julklappsshopping. 

nej men nu ska jag bannemaj sova. ha ett bra liv. puss.

btw serverar korv imorgon om ni vill veta. puss.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback