get dressed for sucess.

jag börjar bli gammal.  två dagar i rad av festande sätter sina spår och jag bör vekligen sova nu. men jag var tvungen att sriva utt något skt till mamma och då fastnar man lätt här. usch ja. har varit en fin leig helg aktiskt.  ikea för hela slanten. igår var det utgång ch förfest hos paula med några tjejer från ikea, kassan då alltså och självklart tobias!

idag var jag inte lika pigg på att gå ut igen. men efter att ha slö kollat tv hela dagen och äntligen kolla på mannen utan ansikte <3 så drog jag på mig mitt party huör och gav mig ut ör att göra malmö stad osäkert. det ar fint och ännu en gång ger mig mina fina ikea vänner mig ett humör som får mig att känna mig såunderbart bra. jag önslar dom alltid kunde varit med mig <3

nej nu bör jag nog sova. ska på både julbord, ikea och baka julgodis. och någonstans där ska jag vara bakisockså.hoppas jag hinner det..

ha ett bra liv. PUSS

förresten. sa jag att jag älskar marcus? för det gör jag. så in i. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback