revenge.

jag sitter och funderar på om jag ska gå och lägga migeller inte.kan inte bestämma mig :P

igår var jag ledig och det spenderade jag med att klippa och slinga håret, så nu är jag blond igen :P sen.. gick jag såfie och tessan på bio och såg sommar med göran :D västkusten är fint <3 det regnade och såfie blev arg och stoppade huvudet i en låda. HAHA finns bildbevis :D

idag var det linen en halvtimme tidigare än planerat och en kvar senare. menjag klagar inte. dock var där en massa otrevliga kunder jag kunder sluppit med ändå! det gick bra och imorgon ska jag vara i kassan.

nu har jag bestämmt mig. ska se c/o segemyhr. ha ett bra liv. puss.

FÖRSVINN FÖRHELVETE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback