ohio is for lovers.

semestern har börjat och ingen är gladare än jag. hihi

idag ska jag ta det chill och nog mest ligga i sängen och mysa. kanske skulle in till malmöfestivalen. vet inte riktigt hur det blev med det.

semestern är ganska planerad

imorgon: ullared (?)
Onsdag: träffa estelle och se nrj in the park.
torsdag: MIN FÖDELSEDAG :D och sen THÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅSTRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖM kommer till malmö festivalen och jag typ dööör varje gång jag tänker på det.
Fredag: ska jag chilla och packa in för lördag :D
Lördag: köra till stockholm och se COLDPLAY :D:D:D:D:D:D:D
Söndag: köra hem och släktkalas.
måndag-fredag, OTH marathon med malin :D(förhoppningsvis! hihi)
Lördag: Liseberg :D
Söndag. Chill..

halleda. helt underbar semester och som sagt. TÅSTRÖM kommer till malmöfestivalen och jag dööör lite seriöst helt ofattbart.

ha ett bra liv. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback