nobodys wife.

hej dude, läget dude, vad händer dude?

tjaaa. här händer det vanliga. jag jobbar. är dock inne på sista veckan av sommar schemat, sedan hade jag faktiskt tänkt ge mig själv två veckor semester. helt underbart tycker iaf jag att det låter som. imorgon är jag ledig och det ska jag tillbringa till att passa mina små ungar igen. halleda. längesen. hur mycket ska vi slå vad att vi kollar på film?(A) haha.

jaha, inget mer spectacular händer förtillfället. hade en trevlig girls night out i lördags, fyra av fem toast (Y) kanonkul. helt klart värt att göra om! i fredags var jag ute med några från jobb men kvällen fick ett oväntat avslut. jävla idiot vakt! men men någongång ska väl vara den första? hahahaah misslyckat, TOTALT!

men men. jag tror jag skulle begett mig till tessan för sisådär, en timme sen. men bättre sent än aldrig!
btw, så förlovade sig min namne idag. nämlingen prinsessan madeleine (Y)

ha ett bra liv puss.

19, 8 dagar.
coldplay, 11 dagar


Kommentarer
Postat av: Angelica

DUDE, JAG VILL TRÄFFA DIG DUDE!!!! SNART, DUDE!

2009-08-11 @ 23:01:34
Postat av: Malin

Madeleine och Jonas förlovade sig ju egentligen i juni eller var det var. Det bara offentliggjordes häromdagen =)

2009-08-16 @ 16:31:37
URL: http://enannanflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback