it's the same.

happ då går jag snart in på min sista timme som 18åring. trevligt trevligt.

imorgon består dagen av:

väckning av familj. (jag har bestämt tidigast halv åtta!)
sen blir det väl lite almänt chill.
vid halv sex, kvart i sex kommer estelle hit och vi beger oss till ikea SVÅGERTORP för första insepktion. trevligt trevligt.
sen tar vi oss hit äter och gör vid oss. tar oss in till malmöfestivalen möter upp lite folk och chillar.

2130 kommer mitt hjärta att stanna då thåström tar sina första toner.

sen får vi se hur kvällen fortsätter. ser ut att bli entrevlig kväll iaf.

nu ska jag gå och göra något vettigt.
ha ett bra liv puss.

jag vill att du kommer hem och ger mig en födelsedags puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback